tirsdag 1. mai 2007

Kragerø!!

Her e noken bilde fra vår fantastiske tur til krussetreff i Kragerø!! (det e desverre berre mine dårlige mobilbilde.. men d kjem kanskje meir seinare, når ej får bilde m dei andre) Det va så utrulig artig! Sjøl om vi måtte reise fra vestborg klokka seks om morgon og ikkje va framme før i åtte tia, så va det så sinnsjukt verdt det!! Fikk møte både Jesus og andre kristenruss! Masse, masse kjekke folk der altså! Åsså va det så fint i Kragerø!! Ja, åsså møtte vi "to på ni"!! Eller no heite dei "garness" å he blitt voksne, men for mej kjem dei alltid til å være to på ni. hehe. fikk autograf på buksa og greier:) No e det forresten 1.mai og ej sitt ute i sola å ska lese på historie.. gøy.. men det går faktisk heilt fint da:) ej berre tenke på kor kjekt det e å endelig være russ! hehe. Huska kossen ej såg opp til russen då ej va lita. No e det faktisk vår tur! KONGE!





3 kommentarer:

Elise sa...

Så koselig:)

Anonym sa...

næmmen, der var det jo ålesundere og jo!
Noen av dere syns jeg faktisk det er rart å se som russ.. er liksom så små.. men for all del.. jeg syns det var rart at jeg var russ da.. klassa over meg derimot... de var store russer... det var gode tider det:) nyt russetida mens den vare!

Lina sa...

hehe.. ja, d e vel sånn at alle under dej sjøl ser så utrulig små ut.. virka som at folk berre blir mindre og mindre.. men det kan jo hende at du he blitt større da;)